wtorek, 21 czerwca 2016

Oficjalnie wakacje

Sezon na wakacje rozpoczęty

Można więc szaleć? Też mi pytanie. Dziś oficjalnie rozpoczęłam swoje wakacje. Jako absolwentka technikum o godzinie 17 zakończyłam pisać swój ostatni już egzamin zawodowy. Myślałam, że rano dostane ataku paniki. Przed wyjściem biegałam jak głupia od pokoju do pokoju z kartkami. Na ostatnią chwilę próbowałam przypomnieć sobie wszystko na raz i coraz bardziej się bałam i biegałam i marudziłam, po prostu panikowałam przeogromnie. Matury niczego mnie jednak nie nauczyły. Chyba już tak mamy, że co by się nie działo, nie zapanujemy nad tym cholernym stresem. Jeżeli ktoś potrafi to z całego serca gratuluję! Podziw maxxx. Przyznam, że po tym wszystkim należy mi się najlepszy z najlepszych odpoczynków. Teraz powinnam się chyba zgłosić do urzędu pracy jako bezrobotna. Nie, nie, nie ma mowy! Praca w życiu to podstawa, czyż nie? Jeszcze się w życiu napracuję J

Zapraszam was teraz na świeżutką dawkę zdjęć. W końcu! J


1 komentarz:

  1. Wiem co czułaś, bo tak samo zachowywałam się przed maturą :D
    Piękne zdjęcia.
    Zapraszam na nowy post. Będzie mi bardzo miło jeżeli wpadniesz ♥
    BITHERPHOBIA.BLOGSPOT.COM Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń