sobota, 4 października 2014

Chce cwiczyc! Od czego zaczac?


Chcesz ćwiczyć? Świetnie! Jestem z ciebie dumna. Nie wiesz od czego zacząć? Ja ci w tym pomogę! :)



       Zmierz się!

Centymetr ma być twoim przyjacielem. Możesz się też zważyć, ale skorzystaj z tego tylko dwa razy, pierwszy raz zanim zaczniesz swoją przygodę z aktywnym trybem życia, a drugi np. za pół roku, aby sprawdzić jak dużo nam kilogramów uciekło. W okresie twojej przemiany waga nie będzie ci już potrzebna, ponieważ ona nie powie ci czy schudłaś w pasie czy na nogach. Nie sugeruj się więc wagą i nie sprawdzaj ile zgubiłaś kilogramów po miesiącu. Poprzez ćwiczenia masa mięśni rośnie, a tłuszcz jest spalany, dlatego waga jest nasza kłamczuszką.  


  


W których miejscach się zmierzyć? 

  • talia (w najwęższym miejscu)
  • biodra (w najszerszym miejscu)
  • udo (w najszerszym miejscu)
  • łydka (w najszerszym miejscu)

Wyniki zapiszcie sobie na karteczce, a za miesiąc powtórzcie pomiary :)





Wskazówka!

Pamiętaj, żeby przed treningiem nie być głodną. Wtedy trening stanie się efektywniejszy. Będzie ci łatwiej dać z siebie wszystko, a mięśnie będą pięknie wykształcone. Najlepiej jest zażyć mały posiłek godzinę przed treningiem lub duży posiłek odczekując minimum 2 godziny. 


Ograniczanie kalorii

Dużo kobietek uważa, że jedząc mało uda im się schudnąć. Problemem jest to, że one jedzą zazwyczaj tylko 1 posiłek na dzień. To nie jest rozwiązanie! Takie ograniczanie prowadzi do spowolnienia naszego metabolizmu, a wtedy nasz organizm broni się przed niedożywieniem i odkłada resztki w postaci tkanki tłuszczowej. Chyba nie chcecie tego? 




Wiedz, że nawet banan z jabłkiem jest traktowany jako normalny posiłek! 



Wyzwanie przysiady

Wpadłam na pewien pomysł. Chce, żebyście to wy były moimi trenerkami. Jak to zrobić? Już wyjaśniam. 
1 komentarz = 5 przysiadów, które zrobię na jutrzejszym treningu. Wy komentujecie, a ja robię pełne przysiady z podskokami do góry. Dziewczynki czekam na was! Podejmuję wyzwanie i działamy!!!   



39 komentarzy:

  1. Ja od roku ćwiczę z Chodakowską. Efekt : minus 15 kg i w sumie ponad 100cm w obwodach poszczególnych części ciała. Polecam wszystkim aktywność ruchową.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja oglądałam ostatnio program z Ewą Chodakowska i ona wraz z dietetykiem mówił, że należy dla własnego bezpieczeństwa ważyć się raz w tygodniu

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie pomogę ci w treningu :) I oczywiście dziękuję za porady, bo o niektórych nie słyszałam.

    Wszystkoinic-bywampir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No to 5 przysiadów :) I powodzenia w zmiejszaniu cm :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najtrudniej jest zacząć. ;) Powodzenia z przysiadami! Kolejna 5 dla Ciebie! :D

    http://andthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. No to 5! Powodzenia z przysiadami. :) Bardzo pomocny post.
    http://kamillyxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. to i ode mnie masz 5 przysiadów xD heheheh
    Ja tam nie potrzebuje się odchudzać ,ale odżywiam się zdrowo i ćwiczę ,bo wtedy lepiej się czuję ;>
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely blog!

    Do you wanna follow each other? Please let me know!
    Kisses dontmakeusblush.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa motywacja! :))

    http://lukrowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie zrób 10 przysiadów słoneczko ! :D
    Świetny post ! :D Oby tak dalej . Liczę na Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi wystarczy, że na studia pojechałam, od razu spadają mi wszystkie spodnie :D

    Co do Twojego komentarza u mnie, oczywiście, że będę wpadać, lubię patrzeć, jak inni się rozwijają :) Jeszcze dzisiaj u mnie nowy post, więc przy okazji serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog i powodzenia w robieniu 5 przysiadów ode mnie <3
    http://matiaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiem Ci,że zmotywowałaś mnie ;)
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za rady ♥ jesteś moją motywacją!

    http://butterflies-my-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od tygodnia jestem chora, więc jeszcze nie ćwiczę, ale zacznę jak tylko poczuję się lepiej! :*

      Usuń
  15. Z przysiadami radzę uważać, można sobie rozbudować uda!
    Ale blog świetny, obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego :)

    ---> http://firogma.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję :)

    http://sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Oo! Świetny ten pomysł z komentarz=5 przysiadów. ;D Może wykorzystam ten pomysł u siebie na blogu jeśli pozwolisz. :PP
    Sama staram się regularnie ćwiczyć. ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana powiedz mi jak wytrzymać przy diecie gdy mój mężczyzna ma idealną przemianę materii i nie mogę go zmuszać aby prowadził ją razem ze mną. Nie chodzi mi o obiady, bo z tym nie ma problemu ( ja mam zupełnie inne proporcje warzyw, węglowodanów i mięsa na talerzu niż on) ale o takie wieczorne podjadanie przy filmie. Przecież nie będę mu bronić chipsów skoro jego organizm nie potrzebuje takich ograniczeń.

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście,ćwiczę razem z Tobą ;)
    Mój komentarz - 5 przysiadów ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Very useful post, dear! Great blog. Follow you as Oksana Arutyunova. Hope you'll visit mine and maybe do the same for keep in touch!


    Fashion blog Shoponista

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie problem jest w tym że mój Marcin nie potrafi mi odmówić. Ostatnio jak byłam na diecie i np miałam potworną ochotę na coś słodkiego ( wiadomo że nie można sobie odmawiać w 100% bo się skumuluje i człowiek zamiast batonika zje 2 czekolady :p), że nie mogłam wytrzymać to np zjadłam pół batonika i kazałam mu szybciutko zjeść drugą połowę aby mnie nie skusiła i to się sprawdzało ;p ale gorzej właśnie z chipsami. A pestki dyni są dietetyczne? bo wiem że orzechy to bardzo kaloryczne....

    OdpowiedzUsuń
  22. No to w takim razie dokładam od siebie 5przysiadów dla ciebie ;)) Ja już dzisiaj po treningu ;)

    Pozdrawiam, Julita
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/2014/10/126.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Amazing post, would you like to follow each other?

    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny post.
    Super blog :D
    Pozdrawiam!

    http://pamietnikkarolci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post i rady! Mi niestety brakuje motywacji, by zacząć pracować nad swoim ciałem, ale może kiedyś... :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysł ! Cieszę się, że ktoś też zaczął serię fit postów :D

    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawy post. fajny pomysł z przysiadami. :) ja zanim wrócę do aktywności fizycznej musze pozbyć się wirusa, który dopadł mnie w czwartek.. ;<
    alenaorminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. jz juz tyle razy probowalami na wiele sposobow ... ale bede dalej probowac :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Pewnie że podniosłaś na duchu ;) a powiedz mi jeszcze, ile masz wzrostu? Ja potrafię schudnąć i to sporo, ale po jakimś czasie to wraca, czasami nawet nie zauważę kiedy. Nigdy nie byłam gruba ale te kilka kilo zrzucam tak przeciętnie raz w roku aby przez kolejne pol roku pomalutku je odzyskać i później znów zrzucam..... i tak kółko się zamyka... syzyfowa praca :p

    OdpowiedzUsuń
  30. obserwacja za obserwacje ? Zacznij a napewno się odwdzięczę <3 <3 :* świetnyy blog .

    OdpowiedzUsuń
  31. Pewnie że chciałabym ale coś mi to nie wychodzi, szczególnie ostatnio. Ja mam 164 cm ;) Ja już nie stawiam sobie wymagań wagowych bo jak ćwiczę podczas diety to nigdy nie chudnę, tylko leci z obwodów i po ubraniach widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Great Post! Follow each other on GFC, Google+, Twitter, facebook and Bloglovin? If yes, follow me and i follow back as soon as i see it. Let me know with a comment on my Blog

    Keep in Touch xx Rabea from germany
    http://www.rabeasbeautytipps.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowny post ♥! Świetne podejście oraz porady :).
    Tylko spójrz ... postanowiłaś sama wziąć się za siebie, dzieląc się wszystkim na swoim blogu. Tym samym zobacz, ilu dziewczynom pomogłaś i ile dziewczyn zmotywowałaś do pracy nad sobą! Jesteś kochana ♥!
    Pamiętaj, że jestem z Tobą i trzymam kciuki :). A teraz pięć, pełnych przysiadów dla mnie, poproszę, hyhy :3. Pozdrawiam cieplutko!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  34. Sama od niedawna interesuje się zdrowym trybem życia, mam nadzieje ze sama w końcu wystartuję z ćwiczeniami ;) powodzenia ;)
    Zapraszam do mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń